מודול תורי שיחות

אפשרויות אין מענה

MindCRM | מערכת CRM | מוקדי מכירות | מוקדי שירות | ארגונים

תורי שיחות

הגדירו תורי שיחות לפרויקטים וקיבעו מנגנוני המתנה לכל תור בנפרד. שיחה המגיעה לתור מצלצלת אצל כל הנציגים המשויכים אליו ומאפשרת לנציג פנוי למשוך את השיחה אליו, ולהעלות את פרופיל הלקוח הכוללים את כל פרטי הלקוח שנמצאים במערכת בעת מענה לשיחה. המערכת יודעת להציג את כל היסטוריית השיחות ואת השיחות שלא נענו לאותו הלקוח, ולתת לנציגים התראות בזמן אמת על שיחות שלא נענו, עם אפשרות פשוטה לחזרה ללקוח.
דילוג לתוכן