שרת השיחות
מערכת ניהול בשרת שיחות
- החייגן הינו חלק מהמערכת (WEB), וניתן להשתמש באמצעות אוזניות ומיקרופון המחוברים למחשב.
- בחירת מספרים יוצאים ונכנסים לעובדים או קבוצת עובדים מתוך פול מספרים
- אפשרות להשמעה או הורדה של קובץ ההקלטה שהתבצעה מיד בסיום השיחה
- מענה לשיחות נכנסות עם טעינת פרופיל הלקוח אוטומטית
- מערכת ניהול תורי שיחות והתראות על שיחות נכנסות
- מוניטור המציג את מצב העובדים (לא שלוחות)
- מודול חכם למעקב אחרי שיחות שלא נענו
- טבלת שיחות יוצאות ונכנסות הכוללות שם לקוח, נציג, סטטוס לקוח, ופרטים נוספים
- פירוט סיבת סיום השיחה באופן מפורט
יתרונות של שרת השיחות
• החייגן הוא חלק ממערכת ה-CRM, ואין צורך להתעסק עם התקנות מיותרות.
• פעולות כמו השתקה (Mute), המתנה (Hold), נא לא להפריע (DND) והעברת שיחה מתבצעות בקלות דרך החייגן.• זיהוי שם המתקשר ומספר הטלפון ממנו מגיעה השיחה.• אפשרות לשיחת ועידה עד 8 משתתפים.• הצגת נתונים סטטיסטיים לנציג.• חסכון במשטח עבודה בעמדת הנציג.
כל שיחה משוייכת אוטומטית לעובד שביצע אותה (ללא התעסקות עם מספרי שלוחות)*בעת כניסת עובד למערכת, החייגן מתחבר באופן אוטומטי*בחירת מספרים יוצאים ונכנסים לעובדים או קבוצת עובדים מתוך פול מספרים*כל שיחה מתועדת אוטומטית בפרופיל הלקוח, כולל הקלטת השיחה.*יכולת דירוג שיחות וסינונם לצורך טיוב עבודת המוקדנים*שיחות ועידה חכמות עם מספר לקוחות*מערכת חיוג אוטומטית ללקוחות*התממשקות לטלפון IP ללא החלפת עמדות של נציגים דרך המערכת