שרת השיחות

מערכת ניהול בשרת שיחות

MindCRM | ממליצים

יתרונות של שרת השיחות

• החייגן הוא חלק ממערכת ה-CRM, ואין צורך להתעסק עם התקנות מיותרות. • פעולות כמו השתקה (Mute), המתנה (Hold), נא לא להפריע (DND) והעברת שיחה מתבצעות בקלות דרך החייגן.• זיהוי שם המתקשר ומספר הטלפון ממנו מגיעה השיחה.• אפשרות לשיחת ועידה עד 8 משתתפים.• הצגת נתונים סטטיסטיים לנציג.• חסכון במשטח עבודה בעמדת הנציג.
כל שיחה משוייכת אוטומטית לעובד שביצע אותה (ללא התעסקות עם מספרי שלוחות)*בעת כניסת עובד למערכת, החייגן מתחבר באופן אוטומטי*בחירת מספרים יוצאים ונכנסים לעובדים או קבוצת עובדים מתוך פול מספרים*כל שיחה מתועדת אוטומטית בפרופיל הלקוח, כולל הקלטת השיחה.*יכולת דירוג שיחות וסינונם לצורך טיוב עבודת המוקדנים*שיחות ועידה חכמות עם מספר לקוחות*מערכת חיוג אוטומטית ללקוחות*התממשקות לטלפון IP ללא החלפת עמדות של נציגים דרך המערכת
דילוג לתוכן