מערכת ניהול פגישות
מערכת ניהול פגישות - תיאום פגישות מרכזי ויעיל
- ממשק אינטואיטיבי ונוח לשימוש, ישירות מ ה- CRM: תוכלו בקלות לסרוק את לוח הזמנים הפנוי, לבחור שעה מתאימה ולתאם את הפגישה תוך זמן קצר.
- סנכרון דו-כיווני עם Calendar Google ו- Outlook: המערכת מתממשקת באופן מלא עם Calendar Google ו- Outlook, ומאפשרת סנכרון דו-כיווני של כל הפגישות והארועים. כך, תוכלו לראות ביומן האישי שלכם את כל הפגישות שתואמו במערכת, ולהיפך.
- הערות ותזכורות לפגישה: לכל פגישה שתתואם ניתן יהיה להוסיף הערות ופרטים רלוונטיים. ואף להגדיר תזכורות אוטומטיות שיזכירו לכם ולאנשי הקשר על הפגישה הקרובה. (על ידי WhatsApp, Email, SMS)
- בחירת סוכנים מרשימה: את הפגישות ניתן לתאם לסוכן או מספר סוכנים במקביל והכל על ידי בחירה מרשימה נפתחת הכוללת את שמות הסוכנים
- חיוב לקוחות עבור פגישות: המערכת מאפשרת לכם לחייב את הלקוחות עבור הפגישות, לחסוך זמן והתעסקות מיותרת ולשים את הפוקוס אך ורק בליבת העסק וקידום העסק
ניהול פגישות
מודול יעיל לניהול הפגישות השוטפות של העסק, תוך חיסכון בזמן, מעקב מלא אחר תיאומי הפגישות והגברת היעילות העסקית. מערכת ה-CRM שלנו כוללת מודול תיאום פגישות מתקדם, שנועד להקל על תהליך קביעת הפגישות ולחסוך זמן יקר.
על ידי כלי חזק ויעיל זה, תוכלו לתאם ישירות מתוך הממשק ה-CRM פגישות עם לקוחות, ספקים ושותפים עסקיים אחרים. מעכשיו, הפגישות והתיאומים השוטפים שלכם יהפכו לקלים וידידותיים יותר!