מוניטור
ניהול ובקרת איכות השירות
- בקרת איכות חשובה עבור חברה המעוניינת לשמור על שביעות הרצון של קהל הלקוחות שלה ולמטרה זו עיצבנו במיוחד את עמוד המוניטור שמאפשר בקרה ושליטה מלאה בשיחות של כל הנציגים.
- מערכת CRM והשיחות יודעת למנוע חיוג ללקוחות שנמצאים במאגר "אל תתקשרו אליי" עפ"י תיקון חוק 61 להגנת הצרכן וביצעה את כל ההתאמות בהתאם לרגולציה .
- מערכת CRM והשיחות יודעת למנוע חיוג ללקוחות שנמצאים במאגר "אל תתקשרו אליי" עפ"י תיקון חוק 61 להגנת הצרכן וביצעה את כל ההתאמות בהתאם לרגולציה .
- מערכת CRM והשיחות יודעת למנוע חיוג ללקוחות שנמצאים במאגר "אל תתקשרו אליי" עפ"י תיקון חוק 61 להגנת הצרכן וביצעה את כל ההתאמות בהתאם לרגולציה .
ניהול ובקרת איכות השירות כוללים:
*האזנה לשיחות הנציגים ובקרה על איכות שירותם
*לחישה לנציג בעת השיחה כדי להכווין את השיחה
*להעלות לשיחה של הנציג עם הלקוח ולהתערב במידת הצורך
*הצגת פרטי הלקוח איתו הנציג מדבר
*הקלטות כל השיחות נשמור בשרת הפרטי שלכם