מודול שיחות ועידה
כותרת משנה
- מערכת ה CRM שלנו הינה מערכת ייחודית המכילה בתוכה מערכת Call-Center מובנית ללא צורך בתוספים. המערכת מאפשרת לבצע שיחות ועידה מרובות משתתפים ובמידת הצורך להעלות מספר לקוחות או משתמשים לשיחה אחת.
יתרונות מודל שיחות ועידה
*ניתן לבצע שיחות ועידה מרובות משתתפים במערכת*המערכת יודעת לקשר בין הלקוחות השונים המשתתפים בועידה*ניתן לשלב ועידה עם עובדים שונים ולקוחות שונים*יצירת שיחת ועידה מתבצעת באופן שקוף ופשוט כמו חיוג מהטלפון*כל המידע מתועד עבור כל המשתתפים בשיחה*ניתן להסתכל על היסטוריית שיחת הועידה בכל רגע נתון