אל תתקשרו אליי
כותרת משנה
- מערכת CRM והשיחות יודעת למנוע חיוג ללקוחות שנמצאים במאגר "אל תתקשרו אליי" עפ"י תיקון חוק 61 להגנת הצרכן וביצעה את כל ההתאמות בהתאם לרגולציה .
- מערכת CRM והשיחות יודעת למנוע חיוג ללקוחות שנמצאים במאגר "אל תתקשרו אליי" עפ"י תיקון חוק 61 להגנת הצרכן וביצעה את כל ההתאמות בהתאם לרגולציה .
- מערכת CRM והשיחות יודעת למנוע חיוג ללקוחות שנמצאים במאגר "אל תתקשרו אליי" עפ"י תיקון חוק 61 להגנת הצרכן וביצעה את כל ההתאמות בהתאם לרגולציה .
- מערכת CRM והשיחות יודעת למנוע חיוג ללקוחות שנמצאים במאגר "אל תתקשרו אליי" עפ"י תיקון חוק 61 להגנת הצרכן וביצעה את כל ההתאמות בהתאם לרגולציה .
למה חשוב להיות מסונכרנים עם המאגר "אל תתקשרו אליי"?
מערכת ה-CRM שלנו תומכת בחוק החדש להגנת הצרכן “אל תתקשרו אליי” שעלול לסכן אלפי בתי עסק בהפרת חוק להגנת הצרכן ותביעות מיותרות של לקוחות.
על פי החוק להגנת הצרכן, (תיקון חוק מס’ 61) – מתאריך 01.01.23 לא ניתן לבצע שיחות מכירה למספר הטלפון של אזרח שנרשם למאגר “אל תתקשרו אליי”, כל אזרח אשר אינו מעוניין לקבל שיחות מכירה ושיווק מבתי עסק שונים, יכול להירשם למאגר ולהוסיף את עצמו בקלות וכך להימנע משיחות מיותרות, בתי עסק שירצו לבצע שיחות מכירה, יצטרכו לבדוק קודם שהמספר שאליו הם רוצים לחייג אליו – לא מופיע במאגר הזה, אחרת הם מסתכנים בתביעה על הפרת החוק.
את התלונה מגישים באתר האינטרנט הממשלתי, ממלאים טופס ומצרפים צילומי מסך או הקלטות ואז התלונה מועברת לטיפול במחלקת החקירות ברשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן, אם יתברר שהתלונה אכן נכונה, בית העסק ייקנס בקצת יותר מ-46,000 ש”ח!